Pages

Thursday, June 10, 2010

Planer

Imorgon bär det av till Österbotten, gott folk! Jonny har lurat mig att följa med till Vasa för att fira hans födelsedag där uppe i stället för här nere i Helsingfors. Så dit far det veckoslutet. Det, tillsammans med mitt program för resten av sommaren, gör att filmkvällen jag gärna skulle hålla inte går att ordna förrän i mitten av juli. Nästa veckoslut åker jag till Oravais, sedan till Åland för två veckor, sedan till Österbotten för ett veckoslut...SEDAN kommer jag hem igen. Och kan kanske host:a en filmkväll. Eller så ordnar vi den helt enkelt någon annastans.

Den lilla utmaningen blir att inte träffa Tatu på så lång tid. Okej, inte SÅ lång. Men vi är fortfarande i ett så tidigt skede av vårt förhållande (åtminstone enligt mig) att det kan vara lite jobbigt. Men visst går det säkert. Han jobbar, och är dessutom på sitt lande åtminstone en vecka av den tiden som jag är borta. And there's phones. Men i alla fall.
Nå, den här veckan har jag träffat honom två dagar och pratat med honom alla dagar. Eiköhän se vielä tästä.

Dessutom har jag nu fått hans söndriga Xbox, som Jonny nästan lovat att han kan laga. Wihoo!! :D

No comments:

Post a Comment