Pages

Thursday, August 26, 2010

Dumheter

Förstås har jag dummat mig igen. Igår gjorde jag absolut inget vettigt på datorn, utan flummade bara omkring på internet samt spelade League of Legends. Och i det sistnämnda lyckades jag båda gångerna som jag, Tatu och Jonny tog en match bli "smått" irriterad. Wikström märkte i alla fall det, jag vet inte hur det är med min kära pojkvän. Eller åtminstone säkert andra gången när jag vid ett tillfälle fräste till ordentligt. Suck.
Få se om det blir något vettigt idag, förutom teatern då. Igår var min vettiga handling dansträningen, vilket var sjukt roligt. Jag har väntat hela sommaren på att det ska börja igen! Ikväll har jag helt säkert sjuka muskler, men what the hell. Hela gruppen höll på falla ihop av skratt då Nikke sade åt oss att göra en salin poikki-övning som gick ut på att man bar sitt par först på ryggen och sedan i armarna och sprang genom salen. Det var svårt, speciellt när man höll på fnittra hela tiden. Den fruktade magmuskelträningen dök också upp, likaså bentänjandet och spagatträningen. Men som sagt, ikväll teater. Vi ska i stället för Dinner with Audrey ha en begravning av Audrey. Det betyder att vi ser på en inspelning av vår pjäs, äter gott och snackar om allt och inget. Låter som en fin kväll i mina öron!

No comments:

Post a Comment