Pages

Thursday, September 30, 2010

Duktigt!

Nu har jag faktiskt varit duktig. Under de två timmar jag suttit som provövervakare i Brändö har jag hunnit räkna min sannoliketslärakurs' stackuppgifter (som görs och inlämnas elektroniskt) samt över hälften av nästa veckas taveluppgifter i samma kurs (som ger en extrapoäng till tenten). Dessutom fick jag igår mitt Carsimulatorprogram (en av denna veckas uppgifter i javakursen) att fungera och fick fulla poäng då jag lämnade in den. Heja mig!
Nu är det, av denna veckas uppgifter, bara kvar matematikstackuppgifterna (5st), 3/5 matematikinlämningsupgifter, 4 elektronikuppgifter (frivilliga, ger inga poäng, men nyttiga). Sedan kör nästa vecka igång och det blir nästan lika mycket igen. Suck.

Men ikväll är det Trotsallt igen efter en vecka emellan utan teater. Det är något att se fram emot!

No comments:

Post a Comment