Pages

Thursday, September 9, 2010

"Noniin naiset, jaksaa jaksaa! Kyllä teillä jo lihaksia on!"

Jag är för trött för att skriva ett ordentligt inlägg, så ni får det i punktform.

- Creepy killen som förra året bad mig på dejt helt out of the blue (och därmed fick de två killarna som satt på raden bakom mig att springa ut ur salen för att de skrattade så mycket) är på samma kurs som jag, och stirrade på mig vid några tillfällen. Jag gillade det definitivt inte.
- Vår föreläsare i programmeringsgrundkursen är rolig! Och så lyckades min morbida hjärna under föreläsningen idag räkna ut att object-filer är självmordsbenägna eftersom de kan radera sig själva från hårddisken. Yeah.
- Nikke halvdödade oss på dansen igen. Vad sägs om en fin tänjning där man först ställer sig som ett upp-och-nervänt smalt V, sedan lyfter ena benet rakt uppåt och svankar med ryggen? Sedan ska vi inte nämna de vanliga spagattänjningarna och magmuskelträningarna. Fast jag antar att hon har rätt - vi kommer att tacka henne en dag.

2 comments:

  1. Låter som en killer dansträning! Damn!

    ReplyDelete
  2. hon hittar allti på nya sätt att tortera oss!! men joo vi kommer no att tacka henne nån da :DD hoppas då att han int blir nån creepy edward stalker som tittar på dig när du sover XD :P
    H. cami :)

    ReplyDelete