Pages

Friday, November 12, 2010

Mattatäphlan

Ett gäng abin har precis invaderat Teknologföreningen för att delta i tävlingen som vi varje år ordnar, och dessutom delta i sitsen efteråt på kvällen. Dessutom håller vi idag program för våra phuxar så att de ska lära känna kommittéerna och de fria föreningarna som verkar inom TF. Mycket att göra? Jag? Hahahahaha...ja. Ibland alltför mycket. Speciellt som jag borde börja fixa i ordning TF:s prepkurs nästa år. Men det hindrar inte att man kan ha roligt emellanåt. Som i onsdags då jag var utklädd till pirat på funktionärsfesten, eller igår på teaterövingarna och efteråt med att spela LotROnline med Tatu, Leo och Stella, eller idag kväll på mattatäphlansitsen. Och då har jag inte ens nämnt att Antonia fyller år imorgon.
Tar jag mig vatten över huvudet? Antagligen. Men på något sätt lyckas jag ändå hålla mig flytande. Åtminstone har jag inte sjunkit ännu.

No comments:

Post a Comment