Pages

Friday, April 29, 2011

Wappen

Den är snart här! Imorgon, närmare bestämt. Och jag har beslutit mig för att inte tänka ett skvatt på prepkursen, dumheterna i rollspelsforumet eller något annat på hela veckoslutet. Nu ska jag bara fira och ha det roligt!
Ända sedan jag kom hem från Tyskland i måndags (awesome där, btw) har jag stressat omkring med allt möjligt. Allt som hände på Magivärlden (jag kommer nog aldrig att förstå och godkänna det) tog upp en stor del av mitt medvetande, medan jag samtidigt försökte fixa prepkursassistenter och ordna gruppindelningarna, skriva arbetsavtal etc. Inte undra på att jag känner mig helt slut igen fast jag haft ledigt från skolan hela veckan. Men jag har också hunnit via YTHS för att ta blodprov och tandröntgen, så jag är ändå riktigt nöjd med mig själv.
Men som sagt. Nu anländer Wappen, och nu ska vi ha roligt!

No comments:

Post a Comment