Pages

Tuesday, September 20, 2011

Mundayz...

Not everyone is built for them.
Anyhow. Det känns inte riktigt som om jag haft någon dag idag, allt har bara varit eftermiddag eller kväll. Och det trots att jag steg upp före klockan elva.
Jag antar att orsaken är att jag bara gjort något helatiden. 11:30 lämnade jag hemmet, och var lite före ett i skolan. 13:10 började en tal-/akustikundersökning som en kille gör till sitt diplomarbete, och som jag lovat att vara med i. Det gick ut på att jag satt i ett störningsfritt rum och via en konstgjord telefonlinje talade med en kille som också deltog i undersökningen. Han kunde ändra lite på inställningarna, och sedan säga vilkendera av de båda som lät bättre. Genast efter testet smet jag iväg på föreläsning, varefter följde en räkneövning, och jag hann precis köpa en smörgås och en kopp kaffe innan MUP-debatten började på TF (debatt mellan kandidaterna till nästa års ordförande för nationen). Debatten följdes av möte på Cantina med TF Rekry, varefter mötesdeltagarna tog sig till Bowlingcentret i Hagalund.
Jag var hemma lite över klockan tio på kvällen. Min lunch åt jag klockan 19:30. Kanske är det inte så konstigt att jag är lite trött.

No comments:

Post a Comment