Pages

Wednesday, October 19, 2011

Höststorm?

Hej, vad inaktiv jag varit här! Så går det när skolan och dansträningar tar all ens tid så att man knappt hinner göra något annat.
Men man kan ju säga "worth it". Nästa vecka är tentvecka, sedan börjar en ny period och tre av mina kurser försvinner, vilket jag hoppas betyder lättare arbetsbörda under resten av hösten. Och om två och en halv vecka smäller det på Finlandiahuset, varefter balettens övningar borde återgå till ett lugnare schema. Säker kan man ju visserligen aldrig vara, men...

Saldo för de senaste två veckorna:
-ett övningsveckoslut
-ett lanveckoslut
-två besök till lägenheten
-två projekt färdiga
-ett labb genomfört
-en labbrapport och en förhandsrapport till ett labb gjorda
-x mängd hemuppgifter gjorda
-ett beach party på TF
-så gott som alla danser känns färdiga för mig (om än finslipning ännu behövs)
-två nätters tittande på Intel Extreme Masters League of Legends tournament

Jag antar att jag egentligen är väldigt nöjd med allt som åstadkommits. Nu är det dags att läsa till de tre tenterna.

No comments:

Post a Comment