Pages

Friday, June 1, 2012

Pokémon Snap

När jag igår kom hem från Otnäs, trött efter jobbdagen och den dryga 9km cyklingen, mötte mig Tatu, Wille och Leo som precis skulle börja spela Bomberman på Wii. Då de tagit ut sig tillräckligt med det började vi bläddra igenom de övriga spel som erbjuds i Wii shoppen, och fick syn på Pokémon Snap. Och vad gör Tatu, om inte besluter sig för att köpa det! Halleluja, vill jag nog säga!
Jag har haft ögonen öppna för det här spelet sedan jag första gången hörde talas om det. Gjort för Nintendo 64 har flera sagt att emulatorversionen inte var särskilt lyckad, vilket gjort att jag har avhållit mig från att ladda ner det. Och så får jag plötsligt spela den lagliga versionen...wow!




2 comments:

  1. Fantastiskt spel. har det till mitt nintendo wii. funkar finfint

    ReplyDelete