Pages

Saturday, July 7, 2012

Fynd

Egentligen har jag haft dessa fantastiska föremål i min ägo redan en halv månad, men nog är de så gott som nya då! T-skjorta med Minecrafttryck, och Portalörhängen.

Både skjortan och örhängena är från J!NX som har alldeles underbara saker för spelnördar, och hela tiden utökar sitt utbud. Det finns så mycket mer jag kunde köpa, men mitt kontoläge fick mig att hicka till då jag betalade en räkning igår, så jag måste nog lägga band på mig själv, åtminstone tills all lön för sommaren har kommit in.

Pontus reaktion på mina Portalörhängen var verkligen alldeles korrekt. Kolla, haja till, flämta överdrivet, och sedan falla ner på knä för att kunna buga mot marken. Följ Portalmästarens exempel!

2 comments:

  1. And they say blogging doesn't change the world... The world is never the same, with portals

    ReplyDelete