Pages

Monday, July 30, 2012

Jobbdag

För första gången på mycket länge var en måndag en jobbdag för mig. Både på grund av dåligt väder och för att det var måndag förväntade jag mig ingen stor strömning besökare, men jag visade mig ha ganska fel. 47 personer dök upp under dagens lopp (medeltalet ligger kring 40/dag), och speciellt en stor grupp ryska cykelturister ställde en hel del frågor som höll mig sysselsatt.
När jag inte hade besökare att se efter tränade jag upp mina pokemoner till lvl 53, spelade piano och läste fram till precis hälften av Borta med Vinden. Emulatorn jag har i telefonen är fortfarande lika fantastisk. Så snart Elite Four fallit i Yellow börjar jag med Crystal igen. (Träna upp teamet för att möta Red? Mjaa...kanske...sen.)

Fallna kronblad från en blombukett i vapenhuset.

Härliga rosor på gravgården

2 comments:

  1. Du läser också "Borta med vinden" just nu? Vad tycker du om den hitills? :)

    ReplyDelete