Pages

Wednesday, August 8, 2012

En onsdag

Havet är upprört idag. Det har blåst styv kuling från norr/nordväst hela dagen, och solen har inte värmt upp luften, vilket gjort det här till en kylig dag. Men inne i kyrkan är det alltid kyligt, så för mig var det inte så stor skillnad, förutom att jag inte kunde gå ut och värma mig. Jag satt och läste i mitt nya projekt Scarlett, uppföljaren till Borta med Vinden (författaren har gjort ett bra försök, men det märks ändå alltför tydligt att det inte är Margaret Mitchell som skrivit den), och fick till och med gå hem tidigare eftersom ett bröllop ägde rum i kyrkan klockan fem.

Så att sådant idag. Mitt sår jag skaffade mig i lördags har börjat se mystiskt (på ett bra sätt) ut, och kliar emellanåt något otroligt. Förhoppningsvis kommer huden snart att se normal ut igen.


No comments:

Post a Comment