Pages

Saturday, December 8, 2012

Ett 50-årskalas

Min farbrors fru och tillika min gudmor Mia fyllde 50 år den första december, vilket firades med stor och fin middag i Borgå biskopsgård. För mig är det alltid lika roligt att träffa mina kusiner och andra släktingar, och förutom att vi nu delade en härlig måltid tillsammans fick vi också njuta av flera programpunkter, inkluderande tal och musikframföranden. Speciellt Ylvas tal var verkligen något extra, och fick mig att fundera på ifall jag borde försöka skriva ihop någonting till mammas 60-årsfest nästa år. Fast hon påstår visserligen att hon inte vill ha någon stor fest, så vi får väl se. Första december i år var hur som helst en mycket lyckad dag!

Dukningen blev finfin då vi var klara med den.
Axel, Emilia och Mia bjöd på fint musikprogram

No comments:

Post a Comment