Pages

Sunday, January 20, 2013

En Fredag

Fredagsmorgonen startade för mig tidigare än jag varit van vid på väldigt länge, men det är alldeles säkert bra övning för det kommande året. Sovmorgnar får man ta på veckosluten...kanske. Åtminstone fick jag skött en del sekreterararbete. Jag, Johanna och Ia tog också en tripp till Zazabellas outlet-butik på jakt efter årsfestklänningar, men endast Johanna lyckades hitta en hon gillade. Det var ändå intressant att se hur storlekarna varierade från designer till designer, för det är då första gången på länge jag rymts in i en klänning av storlek 34.


Ibland är det skönt att äta middag någon annanstans än hemma, speciellt då man i sådana fall slipper diska. På fredag kväll for jag och Tatu ganska ex tempore ut och åt pizza på Rosso, vilket tog ungefär resten av kvällen. Maten var god, men kaffet efteråt kunde de bättra på.


No comments:

Post a Comment