Pages

Monday, March 11, 2013

Världens snabbaste shoppingtur

Jag har i flera veckor varit på jakt efter en ny långklänning jag skulle kunna använda på TF:s årsfest inkommande vecka, men har inte haft nästa någon som helst extra tid för att gå och leta. Idag, hade jag redan tidigare bestämt, skulle jag dock hinna gå via åtminstone en långklänningsbutik för att kolla utbudet. Dessutom skulle jag gå till en butik där jag visste att det var rea.

På grund av ett ex tempore vikariat i TF:s dagsrestaurang kom jag iväg lite senare än jag tänkt, och en halvtimme innan butiken skulle stänga steg jag in genom dörren. Femton minuter senare klev jag ut genom samma dörr med en nyinköpt klänning i en påse över armen. Under en halvtimme senare hade jag införskaffat ett nytt halsband, hårprydnader och en kuvertväska att använda tillsammans med klänningen. Jag tror jag aldrig tidig har varit så snabb med shoppandet då jag inte vetat exakt vad jag vill ha!

Hela klänningen får ni inte se ännu!

Ninja
Accessorize

No comments:

Post a Comment