Pages

Monday, August 26, 2013

Ballerup

En festival senare har jag återvänt till hemlandet och ska åter försöka orientera mig i vardagen. Den här gången var det Ballerup Musikfest som bjudit in orkestern, vilket innebar en fem dagar lång resa med båt och buss för vår del. Förutom att fräsa till det riktigt ordentligt i Danmark hann vi hälsa på Balliancen i Göteborg, vilket gjorde ditresan desto trevligare. Att orkestern är värsta kändisen i Ballerup gör ju inte saken sämre, för det är en rejäl stämningshöjare då flera personer frågar oss när vårt nästa uppträdande är.

Mitt ibland feststämningen, skratten, dansandet och chillandet lyste ändå alltid orkesterns fantastiska gemenskap igenom, vilket gjorde resan desto roligare. Ibland undrar jag vad jag gjort för att få hänga med så fantastiska personer!





Bilderna är lånade från Radio Ballerups facebooksida.

No comments:

Post a Comment