Pages

Thursday, October 24, 2013

Random torsdagkväll

Vi har hinttidrinknight i styrelserummet. No kidding. För tillfället testar Granér och Dana om campiri är ett fungerande koncept (daiquiri med campari i stället för rom). Innan dess har här druckits mango daiquiri, strawberry daiquiri, blow job och en väldigt mystisk blandning av discolikör, jordgubbslikör, blue curaçao, pink trojka-vodka och citronlemonad.
Sådant idag. Tur att jag redan skrev min tent.


Bonus! En styrelsemedlem hittade boken "Natural Harvest: a collection of semen-based recipes" på internet. Följande meningsutbyte utspelade sig:
J: Vem sku man riktigt köpa den åt?
M: Nå jag tänkte att jag till exempel kunde köpa den i present till dig!
J: Nå de e nog sant, jag sku kunna ha nytta av den...

No comments:

Post a Comment