Pages

Monday, October 14, 2013

Snart kommer julen!

Tua skrev ett inlägg som nästan på pricken beskriver mina känslor inför julen och därför gjorde mig väldigt glad då jag läste det! Det finns så många som klagar över släktingar, kylan, snön, stressen och allt möjligt annat, medan samma saker för mig innebär väldigt mycket glädje. Att sätta upp julljusen hör till det bästa vid första advent och jag ser alltid fram emot att tända följande advetsljus. Då jag flyttade hemifrån gav mamma och pappa en adventsstake och en elektrisk ljusstake att sätta i fönstret åt mig och de har varit i stor användning under de två december månader jag firat i min lägenhet.

Kort sagt är juletiden nästan den bästa tiden på året. Så kan jag också meddela att Tuas hus är precis lika mysigt som det ser ut på bilderna i hennes inlägg!


No comments:

Post a Comment