Pages

Sunday, March 30, 2014

Nödvändig shopping

De senaste dagarna har jag äntligen ryckt upp mig själv och fått skött några inköp jag borde ha gjort för länge sedan. Det viktigaste är att jag äntligen beställt nya glasögon, efter att både bågar och linser på mina nuvarande börjat befinna sig i ganska dåligt skick. Instrumentarium erbjöd också det fina alternativet att få solglasögon med styrka på köpet, så både vanliga glasögon och solglasögon borde snart vara på väg hem till mig!
Nya vardagsskor och springskor har också stått på min inköpslista väldigt länge, eftersom mina förstnämnda har ett hål i bottnet och de andra blivit för små för mig. Ett par av vardera hittades dock oväntat snabbt i Stadium!



Älskar att de är så färgglada!
Klänningen på följande bild lyckades jag plocka upp i H&M. Perfekt både till vardag och till fest!


No comments:

Post a Comment