Pages

Wednesday, December 3, 2014

Prylar från Bangerhead

Det börjar bli en tid sedan jag var här senast. Med så mycket deadlines och annat har jag inte ens haft tid att fundera på att skriva några inlägg. Någon recension av novembers Livbox kommer jag inte heller att göra, dels för att det börjar vara dags att få decembers så småningom, och dels för att jag inte har mycket positivt att säga om den boxen. Ingen av produkterna har varit någon höjdare för mig, så jag tänkte förbigå den med tystnad. Vill man veta vad som fanns i lådan kan man till exempel ta sig en titt på Emzis inlägg.

Men för att återgå till agendan tänkte jag bara snabbt visa upp vad som anlände i mitt senaste paket! Novembers Livbox innehöll en rabattkod till Bangerhead, och då jag hur länge som helst tänkt skaffa mig en tangle teezer passade jag på att slå två flugor i en smäll. Dessutom plockade jag med mig en concealer och lite ögonbrynsfärg. Bangerhead gav dock mig ett par överraskningar utöver mina beställda produkter.




En Gucci-parfym och en rabattkod värd 10€ låg överst i paketet då jag öppnade det. Varför gör du så här mot mig, Bangerhead? Jag kan ju knappast låta bli att använda den koden! Ja ja, juletider...

Till sist får ni ännu se de produkter jag beställde hem den här gången. Borsten är testad och jag är mycket nöjd!


No comments:

Post a Comment