Pages

Thursday, July 30, 2015

There once was a photoshoot

I början av juni fixade Emzi och Stella ihop en photoshoot i rhododendronparken riktigt nära oss. Det var inte första gången jag och Stella stod framför kameran med Emzi bakom den; min profilbild här på bloggen är till exempel tagen under en photoshoot i juni 2011. Jag är fortfarande sååå nöjd med den (och flera andra från samma tillfälle!) och kan knappt vänta på att få se hur bilderna blev den här gången! Emzi knäppte dock över 500 foton på den dryga timmen vi höll på, så det lär ta en tid att gå igenom alla! Några stycken fick jag dock skickade åt mig här i veckan, och en lade hon ut på sin instagram redan under fotodagen, så ni får åtminstone se lite hur det såg ut!

Stella fixade sminket åt oss båda enligt schaman-/häxdoktorinspirerad stil. Jag klistrade också på mig mina enorma lösögonfransar jag införskaffat till en dansföreställning för många år sedan. Resultatet? Alldeles utmärkt, om ni frågar mig!




Aw yiss!

1 comment:

  1. Yay! Så glad att du gillar dem! :D Mera kommer så fort jag bara har tid :D

    ReplyDelete