Pages

Wednesday, October 21, 2015

Produktprovningskväll

Förra veckan hade jag fixat en chillkväll för #brunchbrudarna hemma hos oss (värsta och bästa hashtaggen någonsin, oj oj ändå!) där vi badade bastu, åt gott och testade oss igenom en del av Forever Livings sortiment. Duktiga Sallu berättade om produkterna och alla fick testa på de som de var intresserade av, både i vardagsrumssoffan och i bastun. Jätteskön kväll måste jag säga, med allt från baguette till chokladfondue och geldricka till ansiktsmask!


Det här var den enda bilden jag lyckades ta under kvällen, men det tyder väl på att vi hade det för roligt för att fundera på fotokompositioner. ;)


Alla tre gelen avsmakades under kvällen. Min favorit är helt klart bits n' peaches, men alla tre verkade gå hem hos folk i varierande grad.

Vill du veta mer om vad för produkter Forever har att erbjuda? Nyfiken på företaget i allmänhet? Kontakta mig på fvikstro[at]gmail.com eller via valfritt annat medium så kan jag berätta mer!

2 comments: