Pages

Saturday, November 21, 2015

Lördag, festdag!

Dagen som så många väntat på är här! Nej, jag talar inte om Galan, som tycks vara allt flera andra bloggar kan skriva om, utan en för mig mycket mer efterlängtad fest: Dekadens! TF:s styrelser de senaste tio åren samlas till sitz på Urdsgjallar, och det kommer nog att bli en (o)förglömlig kväll! Ett gäng varierande teknologer som alla delat på samma bördor genom åren kan inte annat än ha helt otroligt roligt tillsammans. TFS13 kommer att sakna sina medlemmar som är på utbyte, men vi ska minnas er och vårt oförglömliga år tillsammans ikväll!

Bara håret torkat ska jag sätta igång och locka det. Tills dess ska jag fortsätta lindra mitt brustna hjärta som uppstod efter att jag läste ut den sista boken i Grisha-trilogin (läs mer om mina åsikter om den här, och mitt boktips om serien hittas här). Jag upphör nog aldrig att förvånas över hur starkt berättelser kan påverka mig och många andra!

Ruin and Rising (The Grisha, #3)Ruin and Rising by Leigh Bardugo
My rating: 4 of 5 stars

View all my reviews

No comments:

Post a Comment